O nas

Dlaczego My

Kilka lat temu zastanawiałyśmy się jak pogodzić rolę rodzica i pracownika?

Jak pozwolić sobie na odrobinę czasu wolnego, bez wyrzutów sumienia, że powinniśmy go poświęcić naszym dzieciom? Dziś już wiemy!

Musimy mieć pewność, że nasze dzieci są pod dobrą opieką, że bezpieczeństwo i troska o nie i ich uśmiech – to najważniejsze idee PRZEDSZKOLA.

I takie właśnie – RADOSNE PRZEDSZKOLE – oferujemy Państwu i Waszym pociechom. Powierzając nam opiekę nad dziećmi możecie mieć pewność, że będą z nami bezpieczne, szczęśliwe i dobrze przygotowane do dalszej drogi!

Dobierając programy i metody pracy kierujemy się zasadą wszechstronnego, zindywidualizowanego i zróżnicowanego podejścia do rozwoju dziecka.

Naszym założeniem jest, aby wykorzystywane w codziennej pracy metody, pozostawiały nauczycielowi jak i dziecku dużą autonomię, ale jednocześnie aby były środkiem wielopłaszczyznowej stymulacji wszelkiej aktywności dziecka.

Bogata oferta zajęć autorskich, oferowanych w ramach podstawowej opłaty za przedszkole sprawia, że dzieci w naszym przedszkolu nigdy się nie nudzą. Aktywnie spędzają czas, codziennie poznają coś nowego, własnoręcznie tworzą różnorodnymi technikami i materiałami oryginalne prace plastyczne, aranżują ciekawe zabawy i współuczestniczą w szeroko rozumianym „życiu przedszkola”.

Każdy dzień, choć ma stałe moduły, nigdy nie jest taki sam!

Dlatego dzieci są u nas radosne i ciekawe każdego kolejnego spotkania!

Drogi Rodzicu, pozwól swojemu dziecku przeżywać te niezapomniane chwile, wspólnie z nami!

Mając świadomość ogromnej odpowiedzialności, jaka spoczywa na osobach opiekujących się dziećmi, w naszych placówkach zatrudniamy tylko Panie nauczycielki z przygotowaniem pedagogicznym. Poza uprawnieniami do wykonywania tego zawodu, nasze Panie mają po prostu „serce do swojej pracy”. Widać to, w codziennych relacjach z dziećmi, po ich codziennym uśmiechu, a czasem nawet odmowie powrotu do domu.

Mimo małej liczebności poszczególnych grup, w każdej są dwie Panie nauczycielki, tj.: nauczyciel wychowawca – czyli osoba z wyższym wykształceniem, uprawniającym do bycia nauczycielem i niejednokrotnie z dużym doświadczeniem zawodowym oraz asystent nauczyciela – czyli osoba w trakcie studiów kierunkowych, która pod okiem fachowca uczy się swojego zawodu w praktyce.

slon

Nasze Panie nauczycielki to osoby bardzo ciepłe, pełne kreatywnych pomysłów, ale też dziecięcej fantazji, spontaniczności i niepohamowanej radości życia.

Nasze Panie to osoby świadome wykonywanego zawodu, więc priorytetem dla nich zawsze są dzieci. Są „czujne” na ich potrzeby czy smutki.

Państwo – jako Rodzice – również możecie na nie liczyć. Są zawsze pomocne, chętnie służą radą czy zwykłą rozmową. Są wręcz zobowiązane do codziennej komunikacji z Rodzicami. Państwo macie przecież prawo do bieżącej informacji – jak dziecku minął dzień – zatem dużą uwagę zwracamy na to, aby każdy Rodzic codziennie odbierając dziecko miał pełny obraz spędzonego w przedszkolu dnia.

Serdecznie ZAPRASZAMY

Lokalizacja

W bardzo wygodnym, pod względem komunikacyjnym miejscu; we wnętrzach zaadoptowanych na potrzeby przedszkola, w których zachowano klimat domowego ogniska: a więc w ciepłych i przytulnych salach – zapewniamy dzieciom bezpieczny pobyt, edukację i zabawę.

Dla Państwa komfortu przyprowadzania dzieci, dysponujemy współdzielonym parkingiem samochodowym; pod wygodnym zadaszeniem lub wewnątrz szatni – na czas pobytu dziecka w przedszkolu – można zostawić wózki, rowerki czy hulajnogi.

Nasz budynek otoczony jest „ogródkiem” w kształcie litery 'C’ – gdzie od frontu, w najbardziej nasłonecznionej części ogrodu, czeka na dzieci wiele zjeżdżalni, drabinek, domków czy pojazdów; boczna część ogrodu – to strefa nieposkromionej pisako-twórczości: wyposażona w bardzo dużą, zakrywaną i czystą piaskownicę (certyfikowany piasek wymieniamy w każdym sezonie); tylna część ogrodu, położona od północnej strony,  w upalne dni zapewnia przemiły cień i chłód. Jest to strefa relaksu i zabaw na świeżym powietrzu przy stoliczkach, na kocach, czy szaleństw wodnych w ustawianych tam mini basenikach w czasie wakacji.

Bezpośrednie sąsiedztwo z Pałacem w Wilanowie sprzyja częstym spacerom i uczestnictwu w licznych warsztatach edukacyjnych.

Bezpieczne przejście na drugą stronę ulicy przenosi dzieci na „wilanowskie Mazury” – tak nazwały nasze przedszkolaki ogrodzony plac zabaw w bezpośrednim sąsiedztwie rzeczki, po której pływają dzikie kaczki i można obserwować bogatą przyrodę wokół.

Kadra

Aneta Chociej

założycielka i dyrektor przedszkola

Po wieloletniej pracy w dużej firmie korporacyjnej przyszedł czas na zmiany i realizację dziecięcych marzeń… I tak z ogromną satysfakcją i powodzeniem od 2009 roku  prowadzę wraz z Małgosią przedszkole. Ponieważ lubię zmiany, u nas też stale musi się coś dziać!
Z zaangażowaniem poświęcam się zarządzaniu placówką, abyśmy wszyscy czuli się w niej dobrze i z radością realizowali swoje cele i zadania.  Wszelkie nowinki technologiczne, nowatorskie metody kształcenia i pracy z dzieckiem są codziennym wyzwaniem, za którym z zaciekawieniem staram się podążać. 
Jestem absolwentką  Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Pedagogicznym o specjalności Nauczanie Początkowe oraz absolwentką studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP na  Wydziale Pedagogicznym o kierunku Zarzadzanie i marketing w oświacie. 
Prywatnie jestem mamą dwóch jedynaków 😉 i  nadal młodą babcią.

 

Małgorzata Iwanowska

współwłaścicielka przedszkola

Ukończyłam studia ekonomiczne, ale  z segregatorami nie było mi po drodze. Od  2009 roku z przyjemnościa i sukcesem prowadzę z Anetką Przedszkole. Zajmuję się głównie finansami: przesyłam Państwu comiesięczne rozliczenia, ale i tak nadal bardzo się nawzajem lubimy i szanujemy;)
Jest smakoszem, zatem z racji  zamiłowania do jedzenia „ingeruję” w jadłospisy Pani kucharki 😉 Prywatnie jestem mamą dwójki, dorosłych już dzieci, uwielbiam wszelkie wycieczki: w góry, na Mazury… i również te z naszymi przedszkolakami.

Karolina Muszyńska

nauczyciel wychowawca

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna we Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną na SGGW w Warszawie. Jestem pedagogiem z wieloletnim stażem pracy. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk studenckich w przedszkolach i szkołach podstawowych, a także pracując już jako nauczyciel.

Zawód nauczyciela wybrałam, ponieważ bardzo cenię dzieci i pracę z nimi. Codzienny kontakt z Nimi jest dla mnie źródłem wiedzy, radości i dużej satysfakcji. Jest także wyzwaniem do ciągłego zgłębiania dziecięcej psychiki i dążenia by pod moją opieką wzrastały mocne psychicznie, silne i przebojowe, ale też by potrafiły czerpać radość z dzieciństwa. Swoją pracę wykonuję z ogromną pasją. Staram się być odpowiedzialna, konsekwentna i obowiązkowa w tym co robię . Największą nagrodą za moją pracę, jest uśmiech moich podopiecznych.

W życiu kieruję się mottem: „ Bądź takim człowiekiem, jakiego sam chciałbyś spotkać na swojej drodze”.

Karolina Kotowska

nauczyciel wychowawca

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, studia magisterskie na kierunku Pedagogika szkolna ze wspomaganiem rozwoju dziecka na UKSW w Warszawie oraz studia podyplomowe z Zarządzania i Organizacji Oświatą. Zaraz po studiach wyjechałam jako wolontariuszka na misję w kenijskim domu dziecka, gdzie przez prawie rok zajmowałam się dziećmi od 1.5 do 13 roku życia. Następnie pracowałam w polonijnej szkole w Bostonie gdzie byłam wychowawcą. Tam zdobyła wiele cennych doświadczeń.

Od 19 roku życia jestem wolontariuszką fundacji Herosi i to właśnie tam odkryłam, że chcę wiązać swoją przyszłość z pracą z dziećmi. Przebywanie wśród najmłodszych daje mi wiele radości. Patrzenie na Ich rozwój sprawia, że wkładany przeze mnie trud zmienia się w satysfakcję i świadomość, że praca z dziećmi to właściwe dla mnie miejsce.

Jestem osobą kreatywną, sumienną i odpowiedzialną, co bardzo ułatwia mi pracę z dziećmi, ponieważ praca z Nimi nauczyła mnie, że każdy dzień jest inny, każdy dzień jest szalony, ale dzięki temu każdy dzień jest wyjątkowy na swój sposób

Weronika Zając

nauczyciel wspomagajacy

„Od 2021 z uśmiechem na twarzy i wiarą w magię dziecięcej wyobraźni pracuję z najmłodszymi. Codziennie staję na głowie (czasem dosłownie), żeby każdy dzień był pełen śmiechu, kreatywności i nauki przez zabawę. Mam teorię, że dzieci to mali, ukryci geniusze a zadaniem nas – dorosłych jest odkrycie, w czym dokładnie ten geniusz się objawia – czasem to budowanie wież z klocków, a innym razem malowanie podłogi kredkami… 🙂
Staram się być cichym, czujnym przewodnikiem, który zawsze jest w pobliżu, gdy trzeba podać rękę, zawiązać sznurówkę albo pokazać, że liczenie do 10 może być fajniejsze niż myślimy.” 

Paulina Kloch

nauczyciel wspomagajacy

Ukończyłam studia na kierunku praca socjalna, a także studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego oraz diagnozy, terapii, wsparcia i edukacji osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Pozwoliło mi to zdobyć niezbędną wiedzę do pracy z dziećmi, dzięki czemu mogę skutecznie wspierać ich rozwój w sposób odpowiedzialny.

Przed rozpoczęciem pracy w przedszkolu zdobyłam doświadczenie w żłobku, co pozwoliło mi lepiej zrozumieć potrzeby dzieci oraz rozwijać umiejętności związane z opieką, wspieraniem rozwoju i budowaniem więzi emocjonalnych. Te kompetencje z powodzeniem wykorzystuję w codziennej pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

 

Moim priorytetem jest stworzenie dla dzieci przyjaznego, pełnego wsparcia środowiska, w którym mogą uczyć się przez zabawę, rozwijać kreatywność oraz odkrywać świat. Stawiam na indywidualne podejście, ponieważ wiem, że każde dziecko jest wyjątkowe i wymaga troskliwej opieki. Najbardziej cenię sobie możliwość obserwowania, jak dzieci rozwijają swoje zdolności i nawiązują przyjaźnie.

 

Aleksandra Kopala

nauczyciel wspomagający

Jestem uczennicą szkoły policealnej na kierunku opiekunka dziecięca. Moim głównym zadaniem jest wspieranie nauczyciela w codziennych obowiązkach, a także pomoc dzieciom w nauce i rozwijaniu ich umiejętności. Tworzę przyjazne i inspirujące środowisko, w którym każde dziecko czuje się ważne i zauważone. Staram się być dla dzieci wsparciem, pomagając im w pracy indywidualnej oraz w grupowych zadaniach. 

 

Pani Dorotka

kucharka

cytat: „nikt nie robi TAKICH obiadów jak nasza pani Dorotka z przedszkola” – to bardzo często zasłyszane od dzieci słowa uznania – nic więcej chyba nie trzeba dodawać  No może poza tym, że pani Dorotka to Kucharka z kierunkowym wykształceniem, wieloletnim doświadczeniem i sercem do gotowania!

Pani Ania

menager od czystości

pani Ania –  menager od czystości – uwija się od samego rana, zawsze uśmiechnięta, życzliwa i pomocna – nie wiemy jak Ona to robi, ale każdy zbłąkany bucik czy zagubiona rękawiczka wracają do swojego właściciela    

Kuchnia

To ogromna zaleta mieć własną kuchnię! My taką posiadamy! Mamy pełną wiedzę na temat tego co jedzą nasze dzieci, jesteśmy pewne, że są to produkty zdrowe, świeże i odpowiednio zbilansowane. Wszystkie posiłki przygotowywane są na bieżąco, bez potrzeby ich odgrzewania. Nasza pani Dorotka – to kucharka z wieloletnim doświadczeniem, przygotowaniem zawodowym, ale przede wszystkim z pasją i sercem do gotowania dla dzieci.  W swojej pracy uwzględnia diety i wykluczenia. Wie jak urozmaicić dietę dziecka, dlatego przysłowiowy „kotlecik” ma u nas wiele odsłon: od tradycyjnego mielonego po zdrowsze wersje wegetariańskie pieczone w piekarniku.
Cytat naszych Maluchów mówi sam za siebie: „nikt nie robi takich obiadów jak nasza pani kucharka w przedszkolu” – to bardzo często zasłyszane od dzieci słowa uznania …